söndag 30 november 2008

här är jag - dreamhouse

Tänkte att nu är det väl ändå dags. I februari är det två år sedan DREAMHOUSE blev till. Bloggen började som en inspirationskälla för vårt husbygge, både gällande byggnation, inredning och detaljer. Då bloggen blev större och större samtidigt som den tuffa byggnationen hängde jag inte riktigt med och valde därför att verka anonymt. Men nu är det på sin plats att kliva fram och presentera ansiktet bakom pennan - så här är jag, mrs dreamhouse. Camilla Nylander tillsammans med en av våra två gosiga kissar, Diesel. Hoppas ni alla haft en mysig 1:a advent! xx

39 kommentarer:

Anna sa...

Följer din kanonblogg och kommer titta ännu mer här nu när vi själva står inför en totalrenovering av vårt nyköpta hus. Tack för din inspiration!

Drömlägenheten/Caroline sa...

Hejsan!
Vad roligt att få ett ansikte till bloggen!

Ha en fin söndagskväll!

/Caroline

Pernilla sa...

Men hej du! Det här var märkligt. Du ser inte alls ut som jag trodde. :) Fast hur trodde jag då? INGEN ANING!!! Kul att få se dig!
Kram.

bagateller.se sa...

Nämen åh, så trevligt att få ett ansikte på bloggerskan!
/Terese

Villa Luftslottet sa...

Hei, fant deg via drømmen om en eplehage:) Det var en pen dame og en utrolig nydelig katt:) Ha en koselig adventssøndag:)

Eddan sa...

Fin bild på dig och missen. Kul att få ett ansikte att associera till :-)! Själv är jag lite feg och blyg ;-)!

Jag har hängt med i din blogg länge nu men är väldigt trög när det gäller att kommentera tyvärr.

Trevlig fortsättning på första adventshelgen!

Kram från Anette

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Hej! Kul att se vem som står bakom bloggen!
Hajjade till först då du är ruskigt lik en väninna till mig:)

På ett lustigt sätt tänker man sig ju personen bakom de anonyma bloggarna på ett visst sätt, och det känns som om det var ungefär så jag hade tänkt dig..fast kanske inte såååå lik min vän då..hihi!

Kram Susanne

Viveka på Humlebacken sa...

Hej på dig! Söööööt katt! påminner om en jag känner:)

Proforma sa...

Hej där! Kul att se dig!
Jag är fortfarande för blyg för att visa mig!
Ha det gott!

Stämningsfullt sa...

Hej!
Vad roligt att få se dig :) Man blir ju lite nyfiken ibland :) Jag kör fortfarande på min anonyma linje men ibland kan jag tom känna mig lite otrevlig eftersom jag inte ens använder mitt namn....
Ha det gott!
Kram!

Milla sa...

Hej - kul att se dig! Men faktiskt, när man följer en så härlig och proffsig blogg som Dreamhouse, då spelar det oftast inte så stor roll att man inte "ser" den som står bakom. Det blir liksom ett plus när det framkommer, men inte det allra viktigaste. Hoppas du forsätter blogga länge till, det är alltid lika kul och se vad som händer i drömhuset! Hälsningar, en annan Camilla

Vitudden sa...

Hejsan!

Alltid trevlig att få ett ansikte till bloggen, säger jag som kör anonymt än så länge ;-) Din fina blogg är en riktig inspirationskälla!
Hoppas du haft e trevlig 1:a advent!

Ulrika

Linda sa...

Hej, härligt att se vem som står bakom denna inspirerande blogg. Du har lyft många gråa dagar för mig. Fortsätt med det du gör:)

/Linda

Marit`s vita skrin sa...

Åh vad kul att få se hur du ser ut.
Kvinnan bakom det super vackra och inspirerande hemmet.

Marit

Moster sa...

Roligt att träffas:)
Tittar in till dig ofta men kanske inte alltid hinner lägga en kommentar.
Kram Moster

Andrum sa...

Trevligt att få se hur du ser ut! Trodde nog att du var brunett förstås. =)
Hoppas du mår bättre i foten!
Kram, Annica

Tinnar och torn sa...

Hejsan :o) Trevligt att få ett ansikte till Drömhuset. Hoppas pepparkaksbaket gått bra trots ond fot. Kram på dej! Petronella

ruffa sa...

Halloj,
va kul att få se ett ansikte bakom bloggen, för övrigt en av mina absoluta favvobloggarn som jag återkommer till gång på gång. Här finns alltid en massa inspiration att hämta!
En skön juletid till dig!
/ruffa :)

Weronica - En mammas dag sa...

Hej där! Skoj med ett ansikte!

Anonym sa...

Tack-så söt du är!Nu väntar vi på foton från bröllopet. Jag har läst din blogg sen februari (råkade ut för en skidolycka och har varit sjukskriven från dess) och den har förgyllt mina dagar.
Decemberhälsningar från Finland!

Sofia sa...

Du är inte bara duktig på inredning,du är söt också!
ha en härlig måndag.

Sofia

Handplockat sa...

Hej Camilla kul att få se dej
vi spanar faktiskt efter en ragdoll i precis de färger disel har...

ha den toppen måndag

Christel alias Snäckan sa...

Välkommen fru Nylander!
Vad trevligt att få se dig.
Du är lika snygg som ditt hus och lika söt som din katt! ;-)

//Christel alias Snäckan

ps. vilken referens! Snygg som ett hus :-0 !!!
Ditt hus är jätte snyggt, stiligt, elegant, smakfullt.

Tack för tipset på Retro flyern, Wilma fyllde 2 nyss och vi hade inte kunnat valt en bättre present!

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Det var hyggelig å se ansiktete bak bloggen, du har en fin og inspirerende blogg som jeg liker å følge.
Klem...Ellen

Magdalenas Hem sa...

Nämen gud va kul att äntligen få se ett ansikte på Mrs Dreamhouse/Nylander :)
Jättefin bild! Hoppas fler följer ditt exempel, för det är ju verkligen ingen fara med att visa sig själv :)
Bara ännu mer trevligt och personligt på ett jättepositivt sätt!
Kramar,
Magdalena Ahlberg
PAR COURRIER

Mrs W sa...

Vad roligt att få ett ansikte på dig :-)

solåkra sa...

Så kul att få se ansiktet bakom Dreamhouse. Har följt din blogg lite då och då sen i våras

White Season sa...

Så söt du är! Och lilla diesel som inte är så liten längre. Gillar din blogg och följer den ständigt! Många kramar Malin

ColonialEast sa...

Hej Camilla!
Vad kul att få se hur Mrs Dreamhouse ser ut. Måste kännas lite konstigt att kliva ut ur anonymiteten när man varit anonym så länge.
Kram!
Petra

StrandviksVillan sa...

Trevligt att få ett ansikte till nån som man "umgåtts" med så länge!
Jättefin bild av er båda!
Kram Anki

Anonym sa...

ja, så trodde jag nog att du såg ut. Kul ! Du ser ut att vara just den kreativa tjej som bloggen också visar. /kram Carina

Anonym sa...

Kul att få se dig! Har följd din blogg och dina vedermödor med bygget. Nu vill vi se lite mer bilder från insidan av ditt vackra hus!

elin sa...

ååå vad roligt att få se dig!
jag är en trogen läsare av din fantastiska blogg som ger mig så mycket inspiration.

Sanna sa...

Hej! Sådan katt sådan matte...ni har ju samma hårfärg! =D
Kul med ett ansikte.
Själv är jag inte så "blyg"...inte på bloggen iallafall.

Ha det gott! Sanna

N* sa...

Gud vad roligt att få en bild på kvinnan bakom dena fabulösa blogg!
KRAM

Nettan sa...

Vad kul att få ett ansikte bakom bloggen!
Du har en helt underbar blogg Camilla!
Tack för att du delar med dig!

New Me sa...

Hej! Vad kul att få ett ansikte på denna härliga bloggare! Jag läser med stor glädje din blog och njuter av alla dina inlägg. Ser fram emot fortsättningen.....
Önskat dig en skön torsdagskväll!

Frida sa...

du är faktiskt lite lik ulla i andra avenyn, fast yngre då:)kul att se ansiktet bakom denna superblogg! :D

ed sa...

情趣用品,情趣,情色,成人,A片,自拍,情趣用品,情趣,色情,成人影片,色情影片,免費A片,情趣用品,情趣,成人網站,A片下載,日本AV,做愛,情趣用品,情趣,美女交友,A片,辣妹視訊,情色視訊,情趣用品,情趣,色情聊天室,聊天室,AV,成人電影,A片情色,A片,AIO,AV,日本AV,色情A片,AV女優,A漫,免費A片,A片下載,情色A片,哈啦聊天室,UT聊天室,聊天室,豆豆聊天室,色情聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費視訊聊天,上班族聊天室,080中部人聊天室,視訊聊天室,視訊聊天,成人聊天室,一夜情聊天室,辣妹視訊,情色視訊,成人,成人影片,成人光碟,成人影城,自拍