tine k home - feel 2018


Feel Collection 2018

'Mitt' gamla älskade märke, Tine K Home, som jag faktiskt var agent för, det var nog 10 år sedan nu. Kommer alltid vurma lite extra för det vackra danska märket. Och är det något som Tine och Jacob kan, är ju hur man presenterar sina vackra produkter. Bild, färg, form och styling, som förmedlar den där vackra fina känslan, som gör att sakerna bara poppar fram, på helt rätt sätt. Det är en konst, om något. Kika gärna in mer här

Idag är det väl världens gråaste måndag? herre, trodde jag tagit fel på en timme imorse på väg till skolan. Nu vill jag ha snö och ljus. Har varit på kundbesök med en inredningskonsultation i Vaxholm idag. De skulle öppna upp en vägg mellan kontor och vardagsrum, och behövde lite konkreta förslag. Tog färjan via Rindö, oj vad det stormade på havs, tur resan är kort. Men lite mysigare än åka runt stan. 

Nu blir det fortsättning av ett inredningsuppdrag jag håller på med, och i slutet av veckan ska jag börja på ett nytt där de ska renovera och inreda hela lägenheten med nytt möblemang. 

Hoppas ni har en fin vecka! kram camxx

Kommentarer

Populära inlägg