mitt vrålåk



bild camilladreamhouse
Här kommer bilder på min nya bästa vän. Vi tillbringar varannan dag ihop just nu, känns skönt att komma igång. Köpte cykeln innan graviditeten för att kunna hålla igång kroppen, men det blir ju aldrig som man tänkt sig. Mådde alldeles för dåligt och det är först nu som jag kan använda den. Så nu svischar jag fram genom alla dess program. Har gått trögt på vågen trots att jag även är supernoga med kosten..Fast det tar väl ett tag att starta igång allt. Gäller att inte ge upp! Jag har två delmål, ett i augusti och ett till jul. Idag har jag två sjuklingar här hemma, hoppas ni får en fin dag. xx

Kommentarer

Vad duktig du är! Blir imponperad.
isa sa…
Grymt att du har orken!
Duktig du är!!!!
härlig nlogg du har. mvh isa
Duktigt av dig!!
Har en själv som står och dammar igen... Dessutom finns det ingen riktigt bra plats för den i hemmet. Just nu kontoret, men där är det inte så inspirerande att träna :P
Fast det är väl aldrig för sent att börja :)

Må så gott!
Lycka till! Jag födde barn för 2 år sedan och har 5 dryga kg som hänger kvar... Har just tagit i med hårdhandskarna för att bli av med elendet! Jag hade tänkt mest kostvägen, men börjar inse att jag måste motionera mera! Har lagt ut vikt och mått på min blogg så nu känns det som jag måste prestera, det pushar faktiskt!!
Camilla sa…
Delmål är bra, delbelöningar också :-)
Önskar mig också en sån cykel!
Camilla

Populära inlägg