midsommar-stök


källa: google
Håller just nu på och röjer här hemma inför midsommar. Som alltid ger det en kick i baken när det är nåt speciellt. Har fixat lite i det "blå rummet" och flyttat upp den gamla gungstolen, (som fortfarande väntar på att målas). Vattnar gräset för fullt och flyttar just nu runt vattenspridaren i trädgården. Trots lite regnstänk de senaste dagarna är det fortfarande torrt. Svängde förbi och köpte fler dynor till korgstolarna på altanen, så nu kommer alla att sitta gosigt. Som vanligt så kommer dokumentation, om inte allt för lång tid. Hoppas ni har en mysigt kväll och kanske midsommar-stökar ni med. Just det, håller på att sammanställer ett "snaps-häfte" oxå. Kram

Kommentarer

Ankan sa…
Jag vill önska dig en trevlig midsommar! Erat hus ser så charmigt ut på ett gammaldags sätt. Det måste vara spännande att få planera en trädgård också! Det är bra med vattenspridare om det blir torrt i sommar! Varmt och fint väder vill vi ju ha men även grönska :)
Kramar
Et snaps-häfte! Lyder som om I får en rigtig munter midsommar. Var til fest med en skåning mandag - han kunne oceaner af snapse-viser!
Godt midsommer!
Vad roligt med snapshäfte! Vi kommer förmodligen också ha det, jag har bara inte hunnit tänka på hur trevligt midsommar kan vara :)

Ha en jättemysig midsommarhelg!
Anonym sa…
Hej! Vi håller på att renovera vårt kök. Har kikat på samma fläkt som ni har och tänkte bara höra om du är nöjd? Vi har funderat på att ha den motordriven och placera motorn på vinden eller taket. Hur gjorde ni och upplever du den som tyst? Bedårande kattungar! Glad Midsommar MVH Tessi
Vacker sammanfattning i bilder av denna kommande helg. Ha en skön midsommar!! Mari.
Anonym sa…
Önskar dig en alldeles underbar midsommarhelg med dina nära & kära i ditt ljuvlga hus :) Kram kram
Anonym sa…
Hoppas montörerna dykt upp och att de risiga humöret har lämnat dig.. Jag hade alltid så stora mål för mig själv när vi skulle ha kalas, allt skulle vara perfekt..tillslut blev det för mycket..nu för tiden säger jag, det blir midsommar oavsett om jag inte hinner allt, om inte annat så kommer det en ny nästa år!!.. Ditt hus är såå vackert, så hinner du inte allt du vill, kommer ingen att se det, dom ser bara ditt fina hus!! :-)
I år tar jag mina barn på grönan på midsommar, så i år blir det ultra lätt!! :-)
Ha nu en riktigt underbar midsommar!!
trevlig midsommar!!
Kram!
naohama sa…
I loved your blog, your interior decoration ideas and pictures, your step by step remodling of your beautiful house. I had a good time visiting your blog from beggining to this post. I added you to my blog list. I even have deco inspiration for my house. Thank you.
Laila
Anonym sa…
Hej!
Är dålig på att kommentera men tittar in på din blogg ofta!
Härlig inspirationskälla och en stund att bara drömma om inredning och ideér, tack för att du delar med dig.
Trevlig midsommar!

MVH Karin
http://skattkammaren.tradgardsblogg.se/
Cate sa…
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Cate sa…
Helluu!
Jag älskar, älskar, älskar din blogg. Anledningen är att jag och min fästman också ska börja bygga hus och de tar upp för- & nackdelarna med att genomgå processen. Älskar dina bilder, älskar din smak och älskar din blogg. Därför har jag startat en egen husbyggar-blogg så mina nära och kära kan kika in och följa vårt projekt. Tyvärr har vi inte kommit så långt än med ritningarna ännu men ta dig gärna en titt du också!

http://houseandwedding.blogspot.com/
Önskar dig också en riktigt härlig midsommar i de nya dynorna!

Kram Karin

Populära inlägg