bland äppelblom & bin


hemma hos mig


Vår bästa tid är nu... 

Som jag älskar när det gröna exploderar i trädgården, och man får omge sig av doftande, hägg, syren, kaprifol, krispig grönska när ekarna och björkarna precis slagit ut... Och snart blir allt gult, av gullregnen. Vi blir verkligen helt skyddade från all insyn här uppe på kullen, och jag älskar det..som en liten oas där vi får lulla runt själva..

Våra äppelträd har aldrig varit vackrare.. som det blommar!! dessvärre får de nu sällskap av en ful studsmatta och gungor, då vi flyttat ner allt pga, nya tider, med poolen.. Men men, allt har sin tid. Den här årstiden älskar jag även att kunna lyfta in och även styla med naturen. Häromdagen  på väg till en styling, blev jag alldeles yr av mitt sällskap bredvid.. ljuvligt.

Jomen ni hänger väl med på insta - #dreamhousedecorations och via facebook - här. 
Gilla och följ oss gärna!

kram camxx

Kommentarer

Populära inlägg