gästhus - coming up



När vi byggde huset, var jag liksom tvungen att inspirera mig själv.. för att kunna hålla ut. För det tar tid, ett bygge, renovering, eller vad man nu håller på med. Då behöver man dessa inspirationskickar, för att ta de tunga mellanperioderna. För det kommer, oavsett vad man gör när det gäller byggnation. Därför älskade jag den här bloggen, under vårt husbygge, och nu när vi bygger pool, och gästhus, och matsal.. så sker inte allt i en handvändning.. utan det ska ju faktiskt byggas oxå. 

Nu har därför lilla gästhuset, aka poolhuset aka friggan.. berört mina tankar. Jag har en mapp, där jag sparat sedan flera år tillbaka, bilder som inspirerar mig, till olika projekt. Nu kikade jag och fann dessa, jo ovan bild, med en blandning av resterande, så vill jag ha det i vårt lilla gästhus. Kommer ni och stannar över?? 

Imorgon är det fredag, och jag sitter nu i slutet av veckan.. begravd av kvitton, fakturor och lite annat kontorsjobb som måste göras innan månadsskiftet, oh my.. Men sen..sen firar vi Valborg och tar helg, men först behöver jag en arbetsdag till.

Kram camxx 


bildkälla: 1- IKEA, 2 -4 sköna hem, 5 ralph lauren

Kommentarer

Annika sa…
Perfekt med inspomappar! Era gäster får nog en underbar tid hos er och i ert lilla gästhus. Vill önska dig en trevlig helt!
Kram

Populära inlägg