Sommarpratare 2015


För några veckor sedan blommande största sessans körsbärsträd, såhär vackert!

Sommar 2015


Som vanligt..år efter år.. är jag lika nyfiken när listan släpps över årets Sommarvärdar. 
Jo programmet Sommar för mig, det är sommar..på riktigt. Då är det semester.. och introt är väl ett intro till sommar om något..på flera sätt. Nu för tiden blir det mer att vi lyssnar på reprisen på kvällen, men det är minst sagt lika mysig.

 I år ser jag fram emot bl a David Batra, som var sommarvärd även 2008, och då hade ett otroligt känslosamt program minns jag. Kommer även lyssna på Sanna Lundell, Bea Åkerlund, Fredrik Reinfeldt, Ash, Lena Olin och Leila Lindholm. Vilka kommer ni lyssna på? Hela listan hittar ni här.

Vi har en svart, men den här bärbara Kilburn creme skulle jag gärna bära runt på.

Nä nu ska jag snart hämta hem tjejerna. Ha en fin kväll!
kram camxx

Kommentarer

Populära inlägg