pure candle - doftljus




Man älskar ju doftljus, kan inte ha för många.. sen tänder jag dem inte hela tiden.. så de håller väldans länge..  När vi stylar använder vi mycket doftljus, det ger den där lite extra eleganta känslan tycker jag. 

Hemma doftar det just nu bourbon, från KOBO, som min man faktiskt valt och jag gillar massor. Inköpt hos zandvoort, liksom Durances juleljus. Voluspa är både snygg och god, och från Dennys Home. Två av mina favvobutiker och samarbetsparters. Byredos nya juldofter är jag nyfiken på, någon som sniffat? Danska Playtype lanserar även dem doftljus.. Det finns en uppsjö av ljus, och skulle kunna rada upp hur många som helst.. men hoppas några faller er i smaken.

Doftljus är dessutom en perfekt julklapp till den som har allt, inte sant. Upp på önskelistan.

Här hemma försöker vi kombinera en sjuk liten sessa med jobb i massor. Snälla farfar var här hela dagen i dag och imorgon får mormor rycka in.. Det är tur man har sina kära mammor och pappor runt sig.

Nu varmt te med honung och sen bums i säng.

Nattinatti

Kommentarer

Populära inlägg