HOMESTYLING + SWEEF

 
foto: Husman Hagberg Bromma/ Styling: Dreamhouse Camilla Nylander

Nu är en av våra senaste lägenheter som vi stylat ute till försäljning. Alltid lika roligt att se när de väl är fotade och klara. Den här lägenheten var helt tom och en sk Styling Total.

Här har vi stylat med en 3-sits Howard soffa från grymma Sweef, som Dreamhouse har ett samarbete med. Soffan heter Lejonet och är verkligen sådär fluffig och mjuk. Här hittar ni den.

IKEAs överkast Ryssby fick även agera blickfång i det rätt kala sovrummet. Och nederst ett rum till en tonårstjej kanske.. 

Här hemma har vi krattat löv och städat ur lekstugan. Det har kalasats och vi har haft övernattade vänner på besök, alltid lika mysigt. Men känner mig trötter så blir allt en tidig kväll. Imorgon ska vi slutföra en styling på Hökens Gata och sen blir det Skeppargatan, full fart i veckan.

Hoppas ni har en mysig söndag!
kram camxx

Kommentarer

Anonym sa…
Vilka fina stolar i krom och skinn! Varifrån?? Tack för en alltid lika trevlig blogg fylld med inspiration!
Kram
Linda
angie sa…
danke für die tollen bilder und inspirationen, eine schöne woche wünscht angie aus deutschland
Tina sa…
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tina sa…
Jättefin harmonisk styling!! Gillar som Anonym ovan, stolarna i skinn och krom. Har för mig de är köpta begagnade på Blocket?
Passar även på att tacka för dina tips om alltifrån möbler och inredning till Tv- serier här på bloggen(har nu äntligen sett fantastiska Homeland).
Köpte efter tips här hos dig även kontorsstol i vitt 'skinn' på webben och är bara så supernöjd med både uteseendet och komforten!
Ha det så gott!
dreamhouse sa…
Linda: ja visst e de grymma!1 de har jag köpt från en inredningskund till mig, de har säkert 15 år på nacken, hojtar till om jag ser något liknande. Lycka till!

Tina: ååh vad söt du är och vad glad jag blir!! finaste och bästa hälsningen, värmer!

ja visst e homeland bra! och likaså kontorsstolen, åh vad kul!

kram camxx
Ewa sa…
Hej!

Jättesnyggt! Jag undrar varifrån mattan kommer? Har sökt en sådan länge.

Mvh,
Ewa Jonsson
dreamhouse sa…
Hej Ewa, ja visst e den fin! Kommer från Artwood! Du hittar på bl a dennys home el Zandvoort. Kram cam

Populära inlägg