trä & blått - fin kombo

house to home/uk.com


Det här med färg♡

När det kommer till inredning så ligger blått mig varmt om hjärtat..ett tag hade jag nog en släng av blått i varje rum..Det känns somrigt, fräscht och ger ett lugn.. älskar det. 

Många kan uppleva att färgen blå kan kännas kall, men kombinerar ni den med mörkt, eller mörka träslag upplevs färgen istället som varm och mjuk. Likaså om ni addera detaljer, möbler och inredning i trä, rotting och varma nyanser. Men tillsammans med ljusgrå, och vitt, då kan den istället upplevas just kall..

Igår kom vi hem och det var faktiskt himla skönt. La mig i hänggungan här på altanen, under tak. Kudde, sval filt och sommarens första bok. Har varken haft tid eller ro för att läsa, sen blir jag helt osocial, slukar böcker och när jag väl sätter igång är jag svår att få stopp på. Men igår plöjde jag iaf den, från pärm till pärm..Och har iaf fyra till som väntar..

Idag har tjejerna lekt med kompisar som de längtat efter hela sommaren, och jag har avhandlat lite mejl och plockat runt här i hemmet efter många veckors fram och tillbaka. 

Men nu tar vi helg! skön fredag till er!
kram camxx

Kommentarer

Unknown sa…
This bathroom is absolutely amazing! Can you share where the sconces are from? The wallpaper is beautiful, so inspiring!
interesting Bathroom

Populära inlägg