sunflowers

bild okänd från pinterest

sunflowers♡
Så glad, så gul, så vacker. Min favorit.

Så var semestern till ända.. imorgon tar vardagen vid och alla går tillbaka till sitt. Känns alltid lite sorligt..de här många långa veckorna tillsammans med familjen. De bästa är de planlösa. Älskar familjelivet och att bra vara, vi.

Imorgon är en stor dag för minsta sessan, hon ska kliva upp till de stora barnen och börja på en ny avdelning. Hon får med sig några kompisar och sin favorit pedagog, så det blir nog toppen. Jag ska följa med hela dagen och vara lite stöd, sådär första dagen. Ska bli mysigt och inger trygghet. 

Samtidigt är det en roligt spännande höst framför oss, nya roliga projekt och nya härliga att få arbeta och lära känna. Trots allt så älskar jag att arbeta med det jag gör, och för mig själv, med det absolut bästa jag vet.

Nu nattinatti!
kram camxx



Kommentarer

diekleinemir sa…
It looks very nice!!

stora kramar
Sabine Z. from Düsseldorf, Germany

Populära inlägg