mitt NEW YORK i bilder ♥

utanför vårt hotell i SoHo - Sixty Thompson
NY skyline - på väg in från flygplatsen, brutala köer åt motsatt håll - Memorial weekend
fantastisk ställe och grym mat
shopping på favvo anthropologie
leveransluckan uppfälld - klassisk NY
 


besöker alltid - BREAD

coolaste stället - FREEMANS
 
Central Park - Peach Ice Tea på the Boat House
alla bilder: camilla dreamhouse

Mitt älskade New York - när jag sitter i Taxin på väg in är det en speciell känsla som infinner sig. Lite som att komma hem.. älskar verkligen den här staden. 

Den stora braiga kameran åkte inte med så mobilen har fått agera minnesanteckning för den här resan. Längtar redan tillbaka.. 

Men just nu ser jag fram emot en härlig sommar tillsammans med min fina familj. Det bästa. Den här långhelgen fick vi försmak på vad som väntar. Så himla mysigt.

kram camxx

Kommentarer

Populära inlägg