homestyling - ute nu♥


 
 
styling: Camilla Nylander - foto: Husman & Hagberg


styled by dreamhouse

Nu är min senaste lägenhet jag stylat ute till försäljning, alltid lite spännande att se när de väl är på print. Sen ligger det alltid mycket tid och kärlek bakom, så det blir alltid lite tomt när man väl lämnat över och det är klart. Lägenheten är belägen precis vid St Eriksbron och är en riktigt oslipad diamant. Vill ni se mer, kolla gärna in här.

Imorgon är det återigen en lägenhet som jag ska sätta tänderna i. Häng gärna med på min instagram @dreamhousecammy.

Nu - ett glas rött i soffan. Fin helg till er!
kram cam

Kommentarer

Anonym sa…
Åh vad fint! Härligt med lite färg säger jag som har varit livrädd för att ta in färg i inredningen, men efter det här så kanske jag kan våga ta in lite här hemma också.

Mvh Annelie, bloggläsare från Värmland
dreamhouse sa…
ja det är kul med färg och speciellt nu när våren snart är här! Kuddar och textilier kan man ju alltid byta ut oxå! kramcamxx
Johanna sa…
Åh så fint! Var kommer den vackra mattan i hallen från tro? Väldigt snygg!!
dreamhouse sa…
johanna: förlåt för sent svar, den kommer från IKEA, bra va! tack rara! kram cam

Populära inlägg