Glad Lucia♥

hemma hos mig- lucia morgon


Så kom den ändå, Lucia. 

Här hemma är det en dag som vi alla älskar, och ser som en av höjdpunkterna under julen. Liksom jag själv så fullkomligt älskar mina sessor Lucia, och inga konstigheter att kolla på de inspelade programmen i mars, maj liksom i oktober. Ja lite när andan faller på, tycker mina små sessor då. För mig räcker dock en gång om året..Och med tända ljus, pepparkakor och lussekatter sitter vi där i mörket och njuter...Luciamorgon♥

Bilder från min Luciamorgon. Inslagna paket till de grymma pedagogerna på vår förskola, minsta sessan som dansar ner till bilden i tomteklänningen, solen- tänk du bjöd på några värmande strålar den här vackra dagen, i ljusets tecken.

Fin Lucia till er kära läsare!
kram camxx

Kommentarer

Populära inlägg