kram till alla fina mammor♥






Grattis alla mammor på Mors Dag, och grattis till min älskade mamma, och grattis till mig..
för tänk..jag är också mamma. Och som jag älskar det.

Blev väckt med kaffe på sängen, teckningar, liten present och varma kramar! Sen satte vi oss på baksidan i morgonsolen och njöt av att bara vara..

Tänkte bara tipsa om några saker som jag gillar extra mycket just nu.. små saker man använder varenda dag.. Min snyggelisnygga klocka som ni hittar här. Den är stor, tunn och gillar den eleganta designen. Doften av lavendel..nu både i trädgården och i det här ljuvliga strykvattnet från L:A BRUKET, ni hittar bl a här. Sen min nya lilla bruna skinnväska. Den följer med dagligen, perfekt för mobil, bilnyckel och annat krafts. Den är i den mjukast lädret och sådär moffig och härligt. Gillar massor. Hittade hos fina Ellis Corner

Nu vankas det tydligen raberpaj, regnet smattrar..men det gör inget, för det är varmt sommarregn.
Fortsatt fin söndag till er! xx 


 alla bilder camilladreamhouse

Kommentarer

Anonym sa…
Så kjempe koselig å bli vekt på den måten:)
Herlig med en mamma dag:)
Klem Merete

Populära inlägg