habitat & Zara Home till Sverige♥

alla bilder ovan från habitat

  
 bilder ovan zara home


Jaaa, två efterlängtade inredningsbutiker till Sverige!

I mitten av augusti slår inredningskedjan habitat upp portarna i Stockholm. Den 800 kvm stora butiken kommer att vara belägen i varuhuset PUB och drivas av personerna bakom ROOM.

Ni har säkert inte missat att ZARA HOME även öppnar upp i augusti. Butiken hittar ni på Birger Jarlsgatan 15 och här finns 450 kvm inredning att shoppa.

Två härliga nyheter att se fram emot!

Här hemma ska vi inviga helgen som ska ägnas åt födelsedagsfirande, besök av sessornas kusiner och lite trädgårdsfix. Måste köpa gjord och fylla på i planteringslådorna, sen vill jag få ner lite frön. Städa ur vårt lilla växthus och fortsätta planeringen av lekstugan. Hur länge varar helgen egentligen...

Jo, sen ryktas det om Mors dag... har några fina tips ni ska få..

Hoppas ni får en fin fredag!
kram camxx

Kommentarer

Anonym sa…
Åh, jag gillar Habitat. Har ofta kul småsaker. Får mig att minnas en väska i deras Paris-butik som jag blev kär i men INTE köpte en gång för många år sedan. Mitt mest ångrade icke-köp!
Nettan sa…
Å vad jag kände igen mig i förra inlägget om att göra m precis allt och hur man ändrar både sig själv och tycke och smak. Har också bott i vårat hus i fem år, kanske ngn magisk gräns!!;-) Ha en skön helg och hoppas alla planer hinnns med!:-)

Populära inlägg