klassiska Adirondack

bild lånad från zandvoortbloggen

Tänk att dessa stolar aldrig går ur tiden..älskade Adirondack stolen. 

Har två stycken stolar ute på altanen, året runt. På vintern ställer jag dem under taket med fluffiga fårskinn och nu står de utställda i solen igen. Behöver inhandla nya dynor och fnular lite åt vilket håll jag vill gå.. Lika fint med lite softa färger som 'all-american-way'..

Imorse var det premiärtur med vagnen till förskolan. Vi har pausat den delen ett tag men nu är vi igång! Världens bästa start med en riktigt tung morgonpromenad, jo vagnen och mina sessor väger en hel del. Idag kör jag hemma kontorsrace, knapprar på datorn och får mycket gjort.

Ses sen! xx

Kommentarer

Ja. jag är också galet förtjust i Adirondack stolar. Har 2 som jag gjort själv men funderar på att göra några till. Känns lite lyxig att kunna ha dem lite överallt i trädgården :)
/Åsa

Populära inlägg