torpardröm




inspiration från boligmagasinet.dk
Som jag skrivit om ett antal gånger tidigare skulle jag mer än gärna ha ett alldeles eget litet torp. Ett torp där man kan inreda med romantiska blommiga tapeter, slitna trasmattor på vitsåpade trägolv och allt annat härligt som finns. Så en liten roddbåt.. för såklart ligger huset vid vattnet. Well well, drömma får man. Ovan inspiration sparar jag. Hoppas ni haft en underbar Mors Dag, alla fina mammor där ute! Ni är värda guld. Extra puss till min mamma, som såklart är världens finaste. xx

Kommentarer

Tina sa…
Jeg drømmer med deg! Det heter vel hytte på norsk! Snart kanskje snart!
isa sa…
Att ha en egen liten idyll som kan kan krypa in i och komma bort från all stress och vardagsbekymer vore bra mysigt.
Jag delar gärna den drömmen med dig och hoppas att du en dag får ditt torp. För din beskrivning på hur du skulle vilja inreda det låter bara det som ett drömm paradis :)
Hem o Hav sa…
Hej!
Så fina bilder du bjuder på! Härlig sommartorpkänsla! Kul med tävling! Ha en fin vecka! Kram Katta

Populära inlägg