vyssantassar



bild från car moebler + brio
Vyssantassar som man fäster på spjälsängen är en grym uppfinning! Ger ett riktigt gung och kan varmt rekommenderas. Lilla prinsessan sover nu i sin egen säng, hon har lämnat vaggan för 'länge' sedan. Det jag upplevde som negativt med vaggan var att det blev rätt varmt där, luften cirkulerade inte. Hon är så duktig och somnar alltid själv, och oftast behöver man inte använda gungtassarna. Men ibland slår övertröttheten till och då är det super att ha dem. Ovan ser ni även den smarta förvaringspallen med mjuk dyna som jag skrev om tidigare, här.

Kommentarer

Brunkullan sa…
Gungtassarna är super! Och jag gillar också sittpallen i form av en kista på bilden ovan. Snygg:)
Susanne
De där små tassarna har jag hört mycket positivt om. Vi har aldrig testat men de verkar superbra. Skönt att sötnosen sover bra i sängen nu.

Jag önskar er en fin dag!
Home-Therapy sa…
The bedroom is beautiful. I just LOVE white floors. I hope I can persuade my husband to paint our floors white as well.

Love from germany
Sandra
Anonym sa…
Hej! Undrade lite över skrivbordet från ditt tidigare inlägg... Vart kommer det ifrån? Finns det i andra "looker"?? :-)//Sofia
AMAZING!!!!

I LOVE it!
Dolo sa…
I don´t understand your language But will keep visiting for the lovely pictures! love, DoLo
Marie B sa…
Tycker att sängkläderna ser helt underbara ut! Var kommer de ifrån?
Anonym sa…
älskar också dem! Vyssade en övertrött kille här igår!

Ha en fin fredag!
Kram pernilla
Elin sa…
Hej! Såg att någon mer undrade över de fina sängkläderna, vet du var man kan hitta dem? Tycker de påminnner lite om någon tapet (?) jag sett men kan inte komma på varifrån den var.. =)
dreamhouse sa…
elin: tyvärr vet jag inte men kolla med car moebler bör finnas där. Lycka till!! xx

Populära inlägg