vintern rasat ut..


inspiration från coastal living.com
Så var det valborgsmässoafton och imorgon är det 1 maj.. tiden går ju galet fort nu. Goa Jossan kommer hem från tyskland i helgen så min man får hjälp med fortsatt trädgårdsarbete. En sväng till miljöstationen med massa spillvirke och sen ska vi elda upp det sista. Måste gödsla våra buskar och hoppas även få i en och annan blomma i rabatterna.. Tar små promenader på kvällarna och njuter av att sitta vid bryggan, det är magiskt. Och alla dess dofter.. känns som jag varit inlåst i ett fängelse de senaste veckorna, jag bara njuter. Hoppas ni får en underbar helg med härlig ledighet. xx

Kommentarer

Anna sa…
Det är ju minst lika viktigt att NJUTA av allt man har, som att fixa och dona... Vi får inte glömma att prioritera det viktigaste!!
Mamman sa…
Instämmer med Anna, man måste hinna njuta av prakten!
Jag har inhandlat lite smått o gott till mitt blivande orangeri idag. Olivträd o fjärilslavendel så underbart ljuvlig. Så ikväll ska jag ta mig tid att njuta av prakten - jag med, efter att vi sjungit in våren vid byns brasa.
Ha en underbar helg o fint att du är bättre.
Kram =)
Linda sa…
Kolla hortensian på bordet, så fin!

Gott att höra att du mår bättre :)
Anonym sa…
Härligt att du mår bättre! Det råder eldningsförbud i hela Stockholms län......

Lena
Låter härligt att sitta på en brygga och njuta!

SISTA CHANSEN IDAG! TÄVLA HOS HOUSE OF JAMMI!
Välkommen att publicera din blogg på http://www.heminredningsbloggar.se
Anci sa…
Hoppas att du också får en fin helg !

Kram
Anonym sa…
Det är så fantastiskt med våren - när jag tar en promenad i Svenneby så hör jag koltrasten, det är vårkväll för mig!
Har förresten hittat en sida med underbara franska, unika lintyger som ger inspiration...
http://www.fidelin.se
Idag ställde jag ut altanmöblerna och drack min första kopp kaffe utomhus i år! Älskar att njuta...ska se till att orangeriet blir sittbart bara...mycket att städa och iordningställa. Tack för din mysiga blogg...
/Anna
Caroline sa…
Ja tiden går väldigt fort! Fin bild! ha det bra!
HEMLÄNGTAN sa…
Det låter som att du mår bättre nu, skönt för dig. Det här är verkligen en årstid som man vill vara ute och få njuta av allt som händer.
Ha en bra helg!
Heihei!
Titter ofte innom din blogg! Er ikke så flink til å legge igjen spor...
Kjempefint hus dere har bygd!! Superfine bilder og veldig inspirerende!:)

Ønsker deg noen fine vårdager!
Stor klem fra Chatrine (fra norge:)
Åh vad jag längtar till min semester nu :)

Populära inlägg