onsdag 15 april 2009

status



Ledsen för usel uppdatering här. Läget: har mått dåligt en tid och är för tillfället sängliggande och mår riktigt risigt, men hoppas snart bli bättre. Tyvärr har jag därför inte haft möjlighet att svara på era mejl etc. Hoppas ni alla har det härligt, solen skiner och fåglarna kvittrar så vackert genom mina öppna fönster från sovrummet...Med tanke på hur mkt tid jag spenderar i sängen så kanske jag är värd nya våriga påslakan..lexington inspirerar. Kram på er. xx

21 kommentarer:

Proforma sa...

Krya på dig! Och absolut att du är värd nya påslakan... :)

Weronica - En mammas dag sa...

Ta hand om dig! Kram

Sofia sa...

Nej men stackars dig! Det är väl inget allvarligt?
Skickar en stor krya på dig kram!

Sofia

Skatan sa...

Åhå...en till sjukling. Här är vi tre stycken. Två minisar och så jag som försöker förtränga min egen trötta kropp och snuviga näsa för att hålla ordning på de små pyrena...

Krya på dig!

Anna Skata

Villmarkstausa sa...

God bedring. Snart er det sommer og grønnt gress og blomster og bier og sommerfugler;-))

Linda sa...

Hoppas du mår bättre snart och tills dess - klart du ska pigga upp dig med något nytt. Allt som förgyller tillvaron ska man ta vara på när man mår kasst...

HEMLÄNGTAN sa...

Hade hoppats på att sjukdommarna skulle försvinna nu när våren är här, men det verkar var väldigt många som är sjuka.
Hoppas du känner dig bättre snart!

Jenny

Magdalenas Hem sa...

Krya på dig!! hoppas vårsolen kan hjälpa :) Stor kram,
Magdalena

Stämningsfullt sa...

Hej!
Hoppas att du kryar på dig snart :)
Kram!

Malin sa...

Krya på dig, förresten så har jag hört att man blir pigg, frisk och glad av shopping så tveka inte på sängkläderna... Malin

Aggie sa...

Hoppla!
Krya på dig!
Jag har verkligen saknat dina inlägg och fina bilder!
Det var kul att finna nya bilder nu, men det var inte så kul höra att du inte mår bra.
Så, tag det lugnt, köp lakan och hoppas du är i form snart!
Aggie

Anci sa...

Hej !

Lexington inspirerar verkligen !
Hoppas att du mår bättre snart och kan gå ut och njuta av våren.

Kram

Att ha det gott sa...

Krya på dig kram kommer härifrån

Maria sa...

Vad tråkigt att höra! Hoppas du kryar på dig väldigt snart...våren väntar utanför dörren vet du. :)

Patrik Högberg sa...

Hoppas du är bättre nu, jättefina bilder. Jag tycker verkligen om marina teman så bilderna du la ut känns härligt inspirerande...

Cathrine Jensen sa...

Hei :)
Din blogg er anbefalt her http://www.sol.no/guide/interior/

Mvh Sol-vert, Cathrine

Fia sa...

Oj vad jag har saknat dina inlägg! Din blogg ger så mycket inspiration. Krya på dig!

karola sa...

Krya på dej!
..hoppas du har en lika gosig säng att krypa ner i...

EN INREDOHOLIC sa...

Skickar de varmaste krya på sig hälsningarna från skåne, med både solsken och lite saltstänk från havet. Kram kram Jannice

Liv sa...

Krya på dig!

sa sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛