sommarvärdar 2014 & mina måste just nu

foto: camilla dreamhouse

Sommar, sommar..sommar...

Idag presenterades årets sommarpratare och för mig är det ett riktigt sommartecken.. Älskar verkligen Sommar i P1, bara introt får mig att slappna av hela jag. Man vaggas in någon slags trygghet, igenkänning och varma minnen..älskar det.

I år ser jag fram emot Timbuktu, Dregen, och såklart måste jag lyssna på Fredrik Wikingsson, en gammal vän jag umgåtts med way back. För hela listan, kika här.

Idag har det jobbats för fullt i visningshuset som jag håller på att inreda, inväntar större leveranser och det är så himla kul att se när allt faller på plats. Vår lilla sessa har fått urinvägsinfektion, lilla stackars. Och imorgon är det redan sommaravslutning på förskolan för de små..

Nedan några urval av mina favvos just nu. Tänk att det är redan Juni.

Happy summer!
kram camxx




sommar lounge byxor från anthropologie, sandaler clarks, doftljus voluspa french cade lavender (bild från candlesbox), ljuvligast parfymen från Tocca.

Kommentarer

Anonym sa…
Finns den att köpa i SVerige?
Anonym sa…
Finns parfymen att köpa i Sverige , hur doftar den? Katri
dreamhouse sa…
Stella by Tocca is a Floral Woody Musk fragrance for women. Top notes are blood orange, bitter orange and watery notes; middle notes are freesia, lily and wild orchid; base notes are sandalwood and musk.

hittade ovan beskrivning.. hur svårt. Den är lätt, fräsch, sommrig, sval och len..jag är väldans kräsen men älskar denna! och har redan fått massvis av frågor om denna ljuvliga parfyl! tyvärr vet jag inte vart eller om den säljs i Sverige!

lycka till!
kramkram camxx

Populära inlägg