snyggaste hissgardinerna & sunny friday

bild från sköna hem


Den här bilden har legat i mitt inspirationsarkiv länge, älskar verkligen kombon svart och orange, gamla böcker, det härligt fräscha som blommorna signalerar. Det är svårt att hitta just snygga hissgardiner och ofta är det enda att finna ett tyg och låta sy upp. Lite kostsamt men se så snyggt!
Sen är jag just nu väldigt svag för orange, just det krispigt gröna och gult. Vårigt och kanske för att det nalkas påsk!

Den här veckan har minst sagt försvunnit, nästa vecka väntar två stylingar och inredningsuppdrag. Här hemma ska trädgården få lite omvårdnad och vi ska fortsätta städa undan i huset efter renoveringen av mitt kontor. Önskar er alldeles ljuvlig fredag!

kram cam

Kommentarer

Anonym sa…
Den liftgardin var kjempe fin:)
Ha en herlig helg
Klem Merete
woow....... ja dom blev man ju riktigt glad av :)
Hoppas helgen blir fin...
å missa nu inte..

SATURDAY SHOW OFF

de e kul att vara med :)
Välkommen
Håkan
Jättefint tycker jag ::)
Hoppas du får en fin söndag
Hej!
Det fotot är från min systers tidigare hem. Jätte fint rum tycker jag med!
Kram Anna- Bokcaféet i byn
dreamhouse sa…
Wow, Anna! Vilken smak din syster har! Kul! Hoppas du mår fint, länge sedan!! kramkram
Hej Camilla!
Bara bra med oss tack! Vi njuter våren i Skåne! Önskar dig och familjen en fin påskhelg!
Kram Anna
Anonym sa…
Hej,
Vi sätter snart igång med vårt husprojekt och även om det är långt bort med gardiner så är jag nyfiken på vad det kostade att låta sy hissgardiner. Har du lust att dela med dig av vad sömnaden kostade ex tyg?
Vänliga Hälsningar
Petra

Populära inlägg