mitt nya kontor växer fram♡

 

 






Vi håller ju på att fixa och ändra om i mitt lilla kontor här hemma. Bilderna är från mobilen men ni kan få ett litet hum om förvandlingen som sakta sker. Grundmålat, fogat, målat lister, fönster, foder, slipat golv... och nu pågår tapetsering. Jag älskar att se hur det växer fram..idéerna och tankarna som man haft i huvudet..Oavsett om det är hemma hos någon kund eller hos mig själv. Det är alltid en superhäftig känsla. 

Jag var lite osäker då golvet inte riktigt blev som jag tänkt mig. Ni som följer mig på instagram @dreamhousecammy, har ju redan sett vad som sker. Men nu känns det som det var menat..det blir sååå himla fint!! Vill bara flytta in, och kallar det numera för 'solrummet', här ska kreativiteten flöda. Ser fram emot den gigantiska anslagstavlan i kork, rullgardiner i bambu och piffet..Kul!

Små sessorna sover sött sedan länge ..Min fina pappa har varit på besök, en sväng från dalarna och hade med sig mumsig tårta. En mysig eftermiddag, och imorgon härliga fredag. Fast lite jobb i helgen vankas det, och besök av fina vänner.

skön kväll!
kram camxx



Kommentarer

Populära inlägg