pepparkaksbak



Den här tiden på året älskar jag att kika in hos Williams Sonoma, och det är svårt att inte få julfeeling... Deras ljuvliga förpackningar, polkagrisstänger och fluffiga snöflingor aka marsmallows..

Min älskade man befinner sig just nu over there och vi får hoppas att han kommer hem med något härligt därifrån..och visst finns det liknande här hemma..men det är en speciell känsla man inte kommer ifrån..som inte går att beskriva. På önskelistan finns även gingerbread man från philosophy, ett stort paket med twizzlers, avedas fantastiska fotkräm, typ nåt sånt här mysigt från VS. Sen fyller jag the big 4 snart... och då vore det inte helt fel med den här...eller den här...dream on.

Imorgon kommer sessornas mormor och ska ge sig på julens första pepparkaksbak, mysigt.

fin fredag till er♥

Kommentarer

Anonym sa…
For noen herlige pepperkaker:)
Ønsker deg en herlig helg
Klem Merete
Anonym sa…
Ååh, jag älskar också twizzlers ;-, bunkrade med ett par big pack tidigare i höst när jag var i usa. Men tog slut fort... Tack för all mysig inspiration som du delar av dig!

Populära inlägg