inredningsuppdrag

moodbord made by camilla. Källa: zara home, åhléns, ikea, tom dixon, normann copenhagen

Godmorgon ny vecka,

Känns som måndag idag, vet varken vad helgen eller gårdagen tog vägen... menmen rise and shine!

Lekstugan är nu inredd och lite småfix kvar, men nu leker de för fullt där inne och det är bara så himla härligt att se. I lördags var det premiär för vår älskade lilla prima ballerina, balett! Som hon längtar och räknat ner dagarna..de små gosiga tassarna i de rosa mjuka skinnskorna, de vita tightsen och den ljusrosa lilla balettklänningen..lilla älsklingen, så bedårande söt.

Här mitt senaste moodboard som jag just nu jobbar efter till en kund. Spännande och ett superkul uppdrag då jag inreder en hel lägenhet. Läs gärna mer på min hemsida om ni är intresserade av just inredningsuppdrag, homestaging eller styling. Här hittar ni den, sidan är fortfarande under bearbetning, men den är iaf uppe!

Fortsatt fin dag!
kram camxx

Kommentarer

Therese sa…
Åh, den ska jag nog inspireras av! Vi har en liten lägenhet från tidigt 30-tal med ljusa trägolv och vita väggar och köpte just den soffan. Övriga möbler går i vitt (arvegods i gustaviansk stil) men ibland känns det svårt med detaljerna.
dreamhouse sa…
therese: vad kul! det är precis vad jag önskar, att kunna delge lite inspiration! Lycka till!

kram camxx

Populära inlägg