vart tog julen vägen.


finally friday♥

Phew..äntligen är den här veckan över, som har varit väldans märklig.. Känns som all släkt- och familjemedlemmar just nu är sjuka. Och då menar jag sjukhus-sjuka?! galet. 

Lite mer än en vecka kvar till jul..vet inte vad som hände. Julkänslan är just nu någon annanstans men jag ska försöka grabba tag i den igen. Måste inhandla lite julklappar och kanske fixa lite julgodis..

Jo, ovan bild har jag som inspiration då jag ska inreda en liten lägenhet. Vill ha den där varma känslan med vit bas, blandad med brunt och mustiga kelimfärger.. Ska bli superkul att få sätta tänderna i.

På lördag vankas det vinterbröllop för våra närmsta vänner, ska bli magiskt!

 Fin helg till er!!


Kommentarer

Anonym sa…
Man kommer i mål til Jul:)
Høres ut som du får en kjempe koselig helg:9
Klem Merete
eastcoastmom sa…
Hoppas ni blir bra snart.
Gillar det där huset, en sån vinterstuga skulle man ha i typ Big Sky, Montana... ah...
Anonym sa…
Hej! Jag vill bara säga att jag älskar ditt underbara hus! Jag har följt din blogg från och till ända sen du startade:) Varje gång som jag återkommer får jag massor av inspiration och lust till att bygga nytt hus! Du har din egen stil som du kör på fullt ut och det verkar som om du inte låter dig påverkas allt för mycket av trender och andra bloggare! Heja Heja! Hoppas du fortsätter lääänge till!:)

God Jul / Cissi
dreamhouse sa…
ojoj Cissi!! vilken härlig hälsning som värmer i hjärtat, på riktigt!! tusen tack rara du och önskar er riktigt god jul!!! kramkram

Populära inlägg