ordning & reda



bild från by nords fina hem
Blev lite tyst här några dagar, ibland är det svårt att hinna med när man har två blöjbarn. Har varit full fart hela helgen med besök av fina familjen, och sen var vi iväg på ett jättefint dop. Tycker dop kan vara rätt tradiga, men det här var så himla lättsamt och härligt. Musik såsom Pippi, Emil i Lönneberga och Kent. Alla barn fick komma fram när själva dopakten ägde rum vilket blev väldigt intimt. Själv roade jag mig med att byta blöja och ge mat mellan psalmerna. Min man har slutfört vår nya byrå, ni ska få se sen. Så nu e det dags för nästa projekt. En sittbänk liksom ovan i hallen, fast med luckor och skoförvaring. Blev superglad när jag hittade den här inspirationsbilden. Det är just därför jag fortfarande älskar bloggeriet! Och för att ni hänger här. Fin kväll till er! xx

Kommentarer

Vilken bra förvaring!!

ha en fin vecka! Kram!
verkligen bra förvaring..nåt för oss att spana in lite närmare..tjing
Jeane M. sa…
Love these white and gray tone ideas for decor. Look cozy and very stylish.
buy diablo 3 account

Populära inlägg