välkommen höst



inspiration från pottery barn
Nu är jag tillbaka! bloggen har varit lite kajko idag men är nu up and runing! Började dagen med en höstig promenad i skogen och längst med havet. Frisk hög klar luft och vattnet låg alldeles spegelblankt. Nu börjar naturen ändra färg och jag älskar det. Ovan inspiration att välkomna min kära höst. Fint att dekorera lyktorna vid entrén med kottar, kastanjer eller små pumpor. På med gosiga tröjor och långa halsdukar. I helgen ska vi ta hand om trädgården inför vintern, längtar. Ha en fin kväll alla fina läsare. xx

Kommentarer

Livsnjutaren sa…
Verkligen underbara bilder,o vilken kick du ger. Imorn ska jag pynta trappan. Tänkte gjort det i helgen som var men jag hittade på massa annat.Men imorn är jag ledig;) Härligt.
Härligt höstligt :)
Håkan
Stina sa…
vilka superhärliga bilder!!
Ååå, vad härligt det låter med en höstpromenad!

Kram från Australien♥
Tina sa…
Den där promenaden vid havet låter ju onekligen som en fantastisk start på dagen!
Du sätter verkligen ord på allt det härliga med hösten. För mig, den mest underbara av årstider!
Hej!
Härliga höstbilder! Idag skiner solen på oss i södern. Njuter så! Inväntar att lille sonen ska vakna så man får ut och rulla barnvagn med vovven!
Hälsar Anna T
There's a place I like to go when I am stressed...it is your blog. I love the pictures. I visit daily. Thank you!

Populära inlägg