julyra




Kan inte låta bli. Lite julyra här just nu. För oss blev det ju som sagt ingen direkt jul förra året. Planen var att flytta in före jul men vår snickare gjorde allt för att förhindra det. Så nu tar jag igen detta med råge. Och trista november är ju som sagt till för att komma i stämning.. Hittade dessa underbar julsaker hos Cosas. Den här galet fina tovade julkulan, vill ha. De gosiga julsockorna för småpaket är ju bara ljuvliga. Och minisarna... tomtesocka att förgylla klapparna med. Bara måste ha de här miljövänliga rengöringsmedlet från isabella smith, en doft av apelsin och kanel för julkänsla i heeela huset. Lottas även ut här från Cést la vie. xx

Kommentarer

Hej!
Jättefina saker!
Det är ju inte klokt hur fort ettår går! Tycker inte att det känns som så länge sen den där snickaren höll på och strulade.... Vad härligt det kommer att bli för er nu att få fira er första jul i huset :)
Kram!
Mmmm det låter härligt med julrengöringsmedel. Svärmor ska vara här veckan före jul och då brukar det städas som tusan så jag hoppar nog på lotteriet;-)
Hälsar
/Malin
Tack gulliga du att du länkar till min tävling. Din blogg andas inspiration för mig.
Kram Lotta
Brunkullan sa…
Jag vet! Cosas har underbara saker:)
Ska bli spännande att få se lite från ditt hus i julskrud:)
Susanne
Ingunn sa…
Så koselige julebilder;)
Godmorgon!

Vilka härliga julsaker! :) Ser en av Ylva Skarps vackert textade julklapps-etiketter också. Ylva är verkligen duktig! Rekommenderar ett besök hennes verkstad/butik i Hjortnäs utanför Leksand om Ni har vägarna förbi.

Morgonhälsning från Karin i Körsbärsgården.
Mia sa…
Åh jag gillar materialet på julsakerna!

Mia
Anonym sa…
Åh, jag har också börjat småfuska med julpyntet. Det är ju nu när det är som mörkast, innan julaftonen, som man är mest pysselsugen. Vilka fina bilder du har på din trevliga blogg. Jag tittar ofta in för inspiration...
Anonym sa…
hej!!
Jag måste bara få fråga-du som har så god smak-
Vad har du för vigselring??
Ska välja en på lördag så gärna snabbt svar ;.)
dreamhouse sa…
camille: jag har en enkel ring med en enstensdiamant i princess cut. och till den ett smalt 'wedding band'. har inte köpt min i sverige tyvärr. tycker att det enkla är vackrast. vad kul! lycka till!!
Anonym sa…
Måste bara säga att jag köpte jättefina tovade hjärtan och kulor på Coop förra v. Den dyraset kostade 14.90:- Blev lite full i skratt när jag fick garanti på dom också på ett separat kvitto. =)

/Anna

Populära inlägg