finally friday


åh ännu en helg i nya huset! (haha låter galet, men det är så härligt). Just nu står det lite still med allt trix känns det som, men hoppas kunna få till skafferiet i helgen. Har nu beställt gardiner som dyker upp nästa vecka. Och, min pärla har kommit - min sjukt efterlängtade "howard fåtölj", blev så fint med tyget och allt.. Ser fram emot många långa mys-stunder som skall spenderas i den.. Jag lovar bilder, men ni vet hur det är när man precis flyttat in, allt tar sådan tid. Men här en glimt på våra tine k kuddar som just nu pryder vår gosiga matta i tv rummet på övervåningen. Inom sinom tid får de flytta ut på altanen... Ha nu en skön helg!

Kommentarer

Förstår att det är underbart med det nya huset och att du vill tillbringa varje ledig stund där! Det skulle jag också vilja :)
Det ska bli kul att få se din Howard fåtölj. En sån önskar jag mig!! En dag kanske?
Hoppas ni får en underbar helg!
kram.
Anonym sa…
Ha en underbar helg! Har inte kommenterat på länge i din blogg, men jag följer den och det är så kul! Jag väntade barn 21 dec om du minns, hon kom den 8 januari och nu är det fullt upp och kul!

kram
Lisa
Nettan sa…
Ser fram emot bilder på fåtöljen & hoppas du / ni njuter av ert nya vackra, härliga hus..=0)
Ha en Skön Helg !
Kram Nettan
Annika sa…
Jag förstår att du njuter av varje ledig stund i huset! Ser framemot bilder på fåtöljen. Ha en jättefin helg!
Anonym sa…
Grattis på namnsdagen!!
Kul och följa din väg till ert drömhus.Ser fantastiskt ut.
Kram Moster A
Ninas Lounge sa…
Hei. Det er så gøy å følge med på din blogg og så fint deres hus har blitt. Et virkelig dreamhouse!Jeg gleder meg til å følge me dvidere. Jeg lurer på hvor dere har kjøpt spisebordet, det er utrolig fint. Ha en fin kveld!
En Howardfåtölj!!!!

Själv har jag en gammal, stor, rosmönstrad o mycket sliten sak. Skulle gärna byta......

Kram L
Brunkullan sa…
Klart det tar tid! Och se till att få allt gjort nu innan ni kopplar av, för här sitter jag i ett till hälften renoverat radhus.......9 år senare...Det som inte blir gjort genast tenderar att bli kvar. Hemmablindhet kallas det visst...
Vi försöker lösa problemet nu dock. Har startat med att beställa ny köksfläkt så köket kan bli klart och bytt fönster;)

Susanne
Handplockat sa…
Det är så kul när du visar bilder hemifrån

ha en kanonlördag
White Season sa…
Vilket vackert hus ni har och vad kul att fylla det med allt fin som ni har... Det är en fröjd för ögat :-) Kram Malin
Förstår att det måste kännas underbart i nya huset. Låter också härligt med fåtöljen! kram
Anonym sa…
Howardstilen är så fin.. Gillade också dina svartvita kuddar. Precis sånna är jag ute efter till min förstukvist på landet.
Anonym sa…
Hej,

Gillar verkligen dina Tine K kuddar. Beställer du dem från deras site? Vem är återförsäljare i Stockholm? /Anki
dreamhouse sa…
anki: jag beställde hos nostalg-fyn på nätet om jag inte minns fel. men de tog slut, kan hända att de fått igen igen. beställde mina i höstas!
lycka till! jag är jättenöjd med mina. xx

Populära inlägg