coola kuddar





Idag har jag hittar världens finaste kuddar från franska Maison de Vacances. Sökte på hemsidan men fann dem tyvärr inte.. och kameran har jag inte till hands. Men lovar bilder. De är främst kända för sin LOVE kuddar, men våra är mindre och på den ena står det GO och den andra SURF. Gillar massor! Tänk att kuddar kan göra en så glad! haha. Kommer bli superfint att bryta av och blanda upp stilmässigt. Today I bought the most georgeus cushions from Maison de Vacance. Couldn't find them at the site but I promise to post some photos.

Kommentarer

Anonym sa…
Hej på dig.... kan du inte berätta vem du är och hur er planlösning ser ut! Jag spricker snart av nyfikenhet! kramisa Alex
Anonym sa…
Hejsan! Hittade hit av en slump och njöt av vad jag såg. Vi bygger också eget hus på landet, älskar allt modernt och lantsligt. Jag älskar din stil!

Ni har redan gått en lång väg med ert projekt, hoppas att ni kan flytta snart. :)

Vi är inte ens i mitten av projektet eftersom försöker bygga allt själva. Tyvärr är våra sidor bara på finska och jag har inte ännu hunnit planera inredningen så mycket. Kanske borde jag också flytta min idébok från papper till nätet. :)

Måste besöka här också i framtiden och se hur det ska gå. Ha det gott och hälsningar från Finland!
Anonym sa…
Hej!

Jättekul läsning att då och då kika in på din sida! Vi bygger hus i Leksand just nu och vi känner igen oss i ert byggliv. Att bygga hus är något av de absolut roligaste jag gjort. Vi håller just nu på med målning och kakling. Vi flyttar förhoppningsvis in i december.Vi har haft superduktiga och trevliga hantverkare de flesta från trakten. Hälsningar Anna
Coola kuddar!!!

Passar på att önska dig en fin helg! Kram på dig vännen!
Lella sa…
Håller med, kuddar är beroendeframkallande!
Tjing
dreamhouse sa…
alex: haha.. det kommer! kramkram rara

heidi:åh då vet du precis! ja gör det! är så kul för ens egen del att spara allt på ett och samma ställe. Lycka till massor och hoppas på lite bilder!! kram till dig och tack för att du kikar in!

anna: det är så kul att ni som bygger hus lämnar små hälsningar! ja det är fantastiskt kul och jobbig men absolut värt det! vad härligt att det gått så bra för er! fortsatt lycka till och mejla gärna bild!

jenny: hoppas du haft en superskön helg söta raris!!

lella: hur får man det att sluta??!
dear all
thank you so much for your kind editing and beautiful blog (even if we just understand what is written in english)... We're always very proud to see REAL people's love our work...
If you need any kind of pictures just let us know how we can help you...
LOVE
nicolas & emmanuelle from maison de vacances

Populära inlägg