Interiordesigner - Dreamhouse decorations

Styling: Dreamhouse decorations  för Vision Fastighetsförmedling

Interiordesigner  - Dreamhouse decorations

Jag har byggt upp, och driver min inredningsbyrå Dreamhouse decoraions sedan många år. Jag har alltid älskat inredning, och vilken dröm, att kunna förverkliga och arbeta med det man älskar, varje dag. Det är jag så otroligt tacksam för. Men det kommer inte gratis, mycket slit och hårt arbete. Sena kvällar och mycket kreativitet och inte minst administration. Mot- och nedgångar, men samtidigt uppgångar. Ett tips där jag falerade hårt, litade på min redovisningsbyrå som sedan uppdagades, att de  fakturerat orimligt höga timkostnader, gjort stora misstag och fel i min redovisning. Detta har kostat mig så mycket tid och kostnader.  Kolla upp sådant, ibland är man alldeles för godtrogen. Mejla mig ska jag tala om vilka det är. Morr.

 Men, har inte gjort denna resa själv, har alltid haft förmånen att göra min resa tillsammans med otroligt fina medarbetare och kollegor, varje en har bidragit med kunskap och kärlek.

Vi har alltid tagit uppdrag som inredare (inredningshjälp), men fokus har varit inom homestyling/homestaging.  Ett tag var siktet större, och har både haft anställda och konsulter, prövat mig fram, och under resan har jag mer och mer kommit på att det är friheten jag vill åt. Friheten att kunna ta uppdrag, lite mer hur jag vill och när man vill. För med ett stor bolag växer de fasta kostnaderna, och då krävs samtidigt att man håller ett viss flöde. Jag har älskat min resa, men nu trappar jag ner igen, och det beslutet känns oerhört härligt. Numera är vårt fokus inom Dreamhouse decorations att arbeta som inredare, främst till privata kunder. Våra uppdrag är stora som små. 

Men, kommer ta mig an några uppdrag inom homestyling då och då, främst lite mindre. Älskar ju även den biten. Och har fortfarande våra grymma samarbetspartners. Som ovan lägenhet, som jag stylade i måndags, en liten sekelskiftespärla på 34 kvm. Kika gärna in mer här.  

Så följ gärna med vidare på min resa, både privat och som inredare.  Finns hela tiden på instagram @dreamhousedecorations, och håller sakta men säkert på att väcka liv i den här bloggen, känner mig lite för;)

Kram camilla







Kommentarer

Populära inlägg