Sekelskiftesvåning Östermalm - Dreamhouse decorations

styling av oss Dreamhouse decorations för Vision Foto: Henrik Nero

Nu börjar det kännas roligt igen - Mars månad och man känner våren nalkas. Jag är ju ingen januari eller februari människa, knappt mars. Det ska vara vit fluffig snö, eller grönskande grönt ute, annars får det vara.. Förra veckan tillbringade vi tillsammans med vänner uppe i Åre, hade en magisk vecka, då blir det inte mycket bättre. Men det här gråa, deppiga vädret får mig att vilja dra täcket över..

Men, nu har vi massa roliga projekt på gång, i veckan gjordes roliga och vackra stylingar som jag är stolt över. Kika gärna in ovan här. Så glad är jag att vi  har så fina samarbeten, att vi har möjlighet att lyfta alla lägenheter vi jobbar med.

Här en  fantastisk våning på Östermalm som vi började veckan med. Den grymt coola lampan från Domino Antik Stockholm lyfte hela rummet och adderade en cool snygg touch. Likaså älskar vi zebrorna från Wallrepublic och den fantastiska foto printen från Yellow Corner. Snoopy lampan från Flos Scandinavia blir pricken över i;et. Golvlampan signerad Philippe Starck kommer från Dennys Home.

Idag har jag varvar kontorsjobb med sportlovsbarn här hemma. Offerter och fakturor blandades med läxläsning (jobbade ikapp Åre veckan), och chokladbollsbak. Nu ska jag minsann tända en brasa här hemma, kaffe och känna att det är fredag!

kram till er!
Camilla



Kommentarer

Anonym sa…
Den grå mattan! Varifrån? :-) /B

Populära inlägg