GOD JUL 2016!!



Jag finns, jag lever.. Men den här hösten sprang iväg..känns som det var igår vi stylade lägenheten i förra inlägget... Vet inte vad som hände.. och tiden har inte räckt till..  

Det har varit en galet härlig höst på många sätt, mitt lilla bolag har vuxit.. och vi är ett grymt team som jag är så himla himla tacksam för. Har fått arbeta med ett drömprojekt där vi fått inreda med allt vi älskar. 

Nu ser jag fram emot lediga dagar tillsammans med familjen. Stänga ner datorn. Spela spel, och kolla på mysiga julfilmer uppkrypen i soffan.

Ni får ett bildregn med min december.. 
Vi fick snö, och jag matade som vanligt fåglarna, vi tog in granen tidigt..och nu står den där så grön och grann. Vi tog båten ut i skärgården tillsammans med vänner och åt ett mysigt julbord.. Och vi julshoppade, jag och min kära man.. och började med jullunch på Riche. Har tagit fram ny logga och vi har producerat egna julklappar, och de fick rött sigill..Vi hade tomteverkstad här hemma och det doftade så juligt och härligt av allt lackande, och glögg. 

Idag har jag jobbar lite framför brasan, och bakat en julig saffranskaka med rom, tillsammans med tjejerna som numera har jullov. 

Jag har gått in på unicef och köpt den viktigaste julklappen. Vi är så lyckligt lottade, och önskar innerligt att alla fick känna samma känsla.. det är en mörk värld där ute. 

Med det vill jag önska er alla den finaste julen.. och må 2017 bli magiskt!
kram camillaxx


Kommentarer

Merry Christmas to you and yours! We feed our birds as well...Gold Finches, Nuthatch and Chickadees...We just had all that powdery snow here and in the twenty degrees. Now we are in the mid-thirties and rain mixed with ice. We live on the 45th parallel surrounded by water. It is cold and damp but warm and cozy inside by the fireplace. Happy New Year, glad to read your post!

Populära inlägg