VALEN XL



Nu är jag äntligen tillbaka! Blev en ofrivillig paus då min dator kraschade helt, kaputt, och gick dessvärre inte att rädda...Innan allt återigen är på banan, alla program, mejl, bilder... jobb.. ja ni vet. Men nu har jag iaf en nya dator och nu ska det bli rörelse här!

Idag vill jag bara visa vår nya gigantiska soffa som vi älskar!!! Det är VALEN XL från Sweef i en helt ljuvlig färg. Tyget är i linne vilket gör att det blir en levande struktur, och dynorna är vändbara vilket är toppen då de inte blir nedsuttna, vänder titt som tätt. Vi stod och velade mellan en vit eller denna turkos/blå och ångrar oss inte en sekund. Passade oss perfekt när vi ska ha den som tv/film/häng soffa då den rymmer hela familjen och alla kompisar. Det ingår även sex kuddar och jag har blandat upp med våra tine k kuddar, den blommiga från designers guild passade perfekt. Filten är från Gant Home.

Blir lite bättre bilder när jag letat fram storkameran.

Nu tillbaka till mina inredningsuppdrag, full fart här... och snaaart helg!
kram camxx

 

Kommentarer

Populära inlägg