fantastic styling


åååh så himla fin styling, allt är såååå fint! tipp topp. Älskar bilden på grönsakerna, svampen och lingonen.. tio av tio på den bilden. Den här finfin lägenheten säljs av grymma fantastic frank. Kika mer gör ni här.

Veckan är full gång och idag har vi både tömt en såld lägenhet och stylat en ny. Oh my vad energi man får av solen och det är sådan skillnad, på orken.

Imorgon ska det tömmas två till lägenheter och sen ska veckan ägnas åt inredningsuppdrag. Hoppas ni har en skön vecka!

kram cam

Kommentarer

angie sa…
what beautiful pictures !!!
I wish you a great week !!! love all of angie from Germany
Så snyggt! Nyfiken på vad stolarna kommer ifrån? Kram Suss
Louise sa…
Fina bilder men...

Är det BARA stylingsnack och bilder på din blogg numera? Du visar nästan aldrig bilder från ert hus.., bara prat om förändringar..

Du kan väl ha en separat stylingblogg då eller köra det nån dag i veckan, din blogg är ju inte din personliga värld längre, bara en massa reklam för lägenheter du jobbat med..

Lite synd, att det blivit så.
dreamhouse sa…
hejhej Louise,

Jo det har nog blivit mkt mycket så, du har helt rätt i det. Och mycket är tyvärr min brist på tid. Har startat upp mitt företag och det har varit mycket och stessigt samtidigt som man har två små barn. Då har det blivit att man lätt lägger upp det man jobbar med för stunden, och kanske bristen på det här hemma och inspirationen har blivit lidande. Men har tappat inspirationen pga för mkt jobb, men tar till mig din åsikt och ska absolut bättra mig. Följ mig gärna på instagram, där är nog mixen bättre iaf;) @dreamhousecammy. Men blir glad över kritiken och ska ta den med mig;) Roligt att du ändå följer med här, och ska bättra mig!

kramkram camilla

Populära inlägg