upp på väggen

 

två översta lånat från fina mokkasin, eco boråstapeter, sandberg, svenska designers, 


 Tapetsera mera...det är något jag uppmuntrar. Älskar tapeter och det finns verkligen en uppsjö vackra att välja och vraka mellan. 

Just nu håller jag på att ta fram lite förslag till ett kök och matplats.. tänker att den ska vara väldigt ljus, lite sober.. man ska bara ana att den finns där. För den ena i familjen vill ha tapet och den andra är skeptisk, vill helst inte. En krydda som gör det så roligt och utmanade att verka som inredare.

Idag har jag lyckats stuka foten rejält när jag sprang i ett trapphus, händer fulla och hade ingen koll på stegen. Inte så lyckat med tanke på mina späckade dagar just nu.. menmen...

Hoppas ni har en fin start på veckan.
kram camxx





Kommentarer

Been there, done that, had my hands full of customer's lamps. Saved the lamps, hurt my shin.

Populära inlägg