söndag 9 september 2012

tine k home - love

alla bilder från tine k homes blogg

Blir så himla glad när jag ser de här galet fina bilderna från danska tine k home! Att de gått tillbaka till att fota produktbilder i deras ljuvliga hem, mer inspirerande än så kan de inte bli.

Ni som hängt med ett tag vet ju att mitt hjärta alltid kommer att klappa lite extra för tine k home då jag varit agent för dem. Men sen kom barnen och för mig, nya tider. Men nu är det återigen dags för mig att slänga mig ut i arbetslivet igen, efter nyår är det dax. Spännande och lite skrämmande, på samma gång.

Vi har haft världens mysigaste helg med bästa övernattnings-vännerna på besök. Middag, mys och frukost. Idag har vi plockat överfyllda korgar med äpplen och kört till musteriet. Hösten är här. Hoppas ni haft en fin helg.

5 kommentarer:

Tre Engler sa...

Herlige bilder og helt min stil:)
Fortsatt herlig kveld

Klem Merete

Myke minutter sa...

Ah, jeg elsker Tine K!! Får aldri nok av disse bildene ♥ Ha en finfin mandag! Klemmer

Bokcafeetibyn sa...

Vackra interiörer! Älskar de snygga lampskärmarna! Mysigt att kunna umgås med vänner på hemmaplan! När jag bodde i Stockholm älskade jag Rosenhill på Ekerö. Suveränt musteri, solrosor, lite hippiestyle och högt i tak!
Kram Anna

Lilla Kullan sa...

Snyggt!:-)

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Fina bilder och en massa inspiration!! Kram!