energiboost


foto: camilladreamhouse, hemma hos mig
Har haft en superhärlig dag, och klockan är bara 2. Samtal med käraste vännen från tyskland imorse, och sen en mysig fika med min gamla kollega och fina vän. Var alldeles för länge sedan och visst ger det positiv energi av att träffa fina människor. Sen fick jag alldeles nyss min träningscykel utbytt, som varit sönder sedan januari. Gaah som jag kämpat. Men nu är det dags igen, här ska trampas! Gula tulpaner är inget jag direkt köper men fick de här sköningarna i påskas och nu njuter jag av dess färg, lyser upp hela rummet på övervåningen och ger en massa härlig energi. Hoppas ni har en lika skön dag! xx

Kommentarer

Coolaannna sa…
Att träffa ganla vänner ger positiv energi. Just vad jag skulle behöva en sån här period, trots påsklov och annat roligt som hägrar. Men ibland bestämmer man inte själv :)

Kram Anna!

Ps...jättefina tulpaner
Anonym sa…
Hei!
Så koselig at du har hatt en god dag:) å treffe gamle venner gir masse inspirasjon:) for noen herlige tulipaner!

Fortsatt god kveld!

Klem Merete

Populära inlägg