dan före dopparedan


vår alá disneygran


vackra änglavingar i marmor från tine k home

snöig entré med lilla skruttan

insnöade

min favvotomte

gigantisk stjärna lyser upp

vår nya hjälpreda, suger upp allt.

Hoho i stugorna! Nu är det dan före dopparedagen! Det börjar sprida sig lite julstämning även här hemma. Ovan en julhälsning i form av lite bilder från vårt julehus. Var uppe i morse och tog bilder på granen så de är lite 'grötiga', men ni kanske kan se ändå. Granen är traditionell liksom tidigare år och älskar disneylooken. Ändrar inte teman från år till år utan våra små julornament hänger med och skapar tradition...fast älskar att fylla på när jag hittar nya fina saker jag gillar. Idag är det fullspäckat schema, städa, handla och sista pysslet. Vår damsugare gick sönder så fick testa ett ny, siemens bäst i test. Då vi har småkissar så vill jag ha en sugare med hård sugkraft och kan varmt rekommendera den här. Nä nu väntar sista rycket. Vill önska er alla en underbar jul med mycket kärlek och värme. Kramar camillaxx

Kommentarer

Unknown sa…
Så fint ni har det.
En riktigt God Jul önskar jag dig och din familj ♥♥
Camilla
bonjour votre sapin est très beau et votre maison superbe.Bisou Isabelle
Härliga och stämningsfulla bilder från ditt hem! Och vilken supersockersöt liten skrutta :))

Önskar dig en riktigt God Jul!

Kraaam aka
Anonym sa…
Vilket fantastiskt hem! Samtidigt som ert hus ser ut att komma direkt fran en katalog eller fran ett inredningsmagasin sa är det otroligt varmt och personligt. Jag vill ocksa sätta igang och bygga ett eget drömhus! Det vore dock intressant att se en planlösning för att orientera sig bättre mellan rummen!

Populära inlägg